Premiumartikel

”Det är människorna som är Espresso House”, menar kafékedjans Sverige-vd Stina Möller. ”Så länge som vi lyckas att attrahera rätt människor och möta våra gäster och erbjuda dem en upplevelse som gör att de vill komma tillbaka till oss så kan vi fortsätta att växa.”

Foto Pressbild

Så gick kaféjätten från småskaligt fik till ledande kedja i Norden

Hittills i år har Nordens största kafékedja Espresso House öppnat ett 15-tal nya kaféer i Sverige, varav ett i Jönköpings län.
Enligt Stina Möller, vd för bolaget i Sverige, vill de fortsätta att växa i den takten även framåt.
Efter etableringar i shoppingcenter, på centrala gågator och i resecentrum pekar hon ut sjukhusområden och högskolor ut som extra intressanta framåt.

Premium-erbjudande – Just nu - spara 342 kr

90 dagar för 45kr

Därefter 129kr/mån

Med Premium får du tillgång till följande:
,